Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen. Staat het antwoord dat je zoekt er niet tussen? Stuur een mail naar info@licht-puntjes.nl en we geven zo snel mogelijk antwoord op je vraag!
Verzenden & Retourneren
Wat zijn de verzendkosten?
Lichtpuntjes rekent verschillende verzendtarieven binnen Nederland. Brievenbuspakketten kosten altijd € 4,50. Voor pakketpost rekenen wij € 5,95. Bestellingen boven de € 60,- worden gratis bezorgd (NL). Voor België geldt een tarief van € 8,95.
Verzenden jullie ook naar het buitenland?
Momenteel verzenden we alleen naar België. In overleg kunnen we ook aan andere landen leveren. Stuur een mailtje naar info@licht-puntjes.nl voor meer informatie over verzendkosten.
Wat is de levertijd?
Maandag t/m vrijdag voor 13:00 uur besteld = dezelfde dag verzonden, tenzij anders aangegeven.
Tijdens feestdagen zoals Kerst en Black Friday kan het i.v.m. drukte langer duren voordat je bestelling wordt bezorgd. De postbezorgers doen altijd hun uiterste best om het pakketje op tijd te bezorgen. Wij hopen op je begrip als het iets langer duurt dan je gewend bent!
Ik wil het product graag op een specifieke datum laten bezorgen, is dit mogelijk?
Over het algemeen geldt: op werkdagen voor 13:00 uur besteld = dezelfde dag verzonden en de volgende dag bezorgd. Maar omdat wij afhankelijk zijn van onze bezorgdiensten, kunnen we helaas niet garanderen dat een pakket daadwerkelijk op de gewenste bezorgdatum wordt afgeleverd.
Wil je er zeker van zijn dat iemand op een bepaalde datum een pakketje ontvangt? Wij raden aan om op tijd te bestellen en gebruik te maken van onze ‘Maak mij open op…’ datumsticker. Deze kun je invullen tijdens het afrekenen.
Ik wil graag een persoonlijk bericht toevoegen, kan dat?
Op de afrekenpagina kun je een persoonlijke boodschap toevoegen. Wij schrijven deze dan met de hand op een klein kaartje. Wil je een kaartje uit de webshop? Voeg deze dan toe bij je bestelling, dan schrijven we je bericht op dat kaartje.
Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen bij het afleveradres?
Na je bestelling ontvang je een mail met een track & trace code waarmee je de bestelling kunt volgen. Zo kun je dus precies zien of het pakketje goed is aangekomen!
Waarom geldt er een minimum orderbedrag van 7,50 euro?
Dit heeft verschillende redenen, maar de belangrijkste is dat we allerlei kosten moeten dekken zoals verpakkingsmateriaal, labels, systeemkosten etc. Bij kleine orderbedragen draaien wij verlies. Daarnaast proberen we zoveel mogelijk rekening te houden met het klimaat en vinden we onnodig om pakketten te versturen voor zeer kleine bedragen.
Ik wil graag naar twee verschillende adressen sturen, kan dat?
Indien je naar twee verschillende adressen wilt sturen, betekent dat er twee keer verzendkosten betaald moeten worden. Je dient dan dus twee losse bestellingen te plaatsen.
De informatie via track&trace klopt niet, wat nu?
Het komt wel eens voor dat postbezorgers tussen al die duizenden pakketten door vergeten te scannen. Zo kan het gebeuren dat de status van je bestelling bijvoorbeeld lange tijd op ‘is onderweg’ staat. Dit is natuurlijk vervelend, vooral als je bestelling een cadeau is voor iemand. Meestal betekent het dat het pakketje wel is afgeleverd. Heb je geen bedankje ontvangen? Probeer eerst voorzichtig te peilen bij de ontvanger of het troostpakket is aangekomen.
Mijn pakketje is niet aangekomen, wat nu?
Is je bestelling na 5 werkdagen nog steeds niet bezorgd? Dit is natuurlijk vervelend! In 95% van de gevallen worden bestellingen op tijd bezorgd, maar helaas gaat er ook wel eens iets mis. Stuur even een mailtje naar info@licht-puntjes.nl zodat we kunnen nagaan wat de status van je bestelling is.
Het product is beschadigd, wat nu?
Stuur een mailtje naar info@licht-puntjes.nl met een foto van het beschadigde product. We zorgen dan voor een passende oplossing.
Producten
Het product dat ik wil kopen is helaas niet op voorraad. Wanneer kan ik deze weer bestellen?
We proberen er altijd voor te zorgen dat alles op voorraad is. Mocht dit niet zo zijn, dan zullen we aangeven hoe lang de levertijd ongeveer is.
Ik ben toch niet tevreden met mijn product. Kan ik het terugsturen?
Retourneren is geen probleem. Indien je een artikel om welke reden dan ook niet wenst af te nemen, heb je het recht het product, binnen 14 werkdagen na ontvangst ervan, aan ons te retourneren. Klik hier voor meer informatie over ons retourbeleid.
Wholesale
Ik heb een winkel of webshop en zou graag een selectie van Lichtpuntjes producten willen verkopen. Is dit mogelijk?
Zeker weten! Een deel van ons assortiment is beschikbaar voor externe verkoop. Mail naar info@licht-puntjes.nl voor meer informatie over de producten en prijzen.
Uitvaart & Zorg
Ik ben uitvaartondernemer/verliesbegeleider en ik wil graag een product gebruiken voor een uitvaartdienst, is dit mogelijk?
Dat is uiteraard mogelijk. Wil je producten van Lichtpuntjes gebruiken voor een uitvaart, stuur even een mail naar info@licht-puntjes.nl met je wensen en dan ontvang je van ons een offerte. We reageren altijd zo snel mogelijk.
Ik werk in een zorginstelling en heb interesse in Lichtpuntjes. Kan ik producten inkopen?
Dat kan zeker. Neem contact met ons op via info@licht-puntjes.nl en dan kijken we samen naar de mogelijkheden.